Co jeść, jeśli lubisz przekąski bardziej niż posiłki

Spread the love

Jeśli, jak wielu współczesnych Amerykanów, ciężko pracować i grać ciężej, również prawdopodobnie przekąskę najtrudniejsze. Po tym wszystkim, dłuższe dni robocze Plus zajęty przed i po pracy stylu życia prowadzą około 90 procent konsumentów na przekąskę przez cały dzień, z niektórych z nich nawet zastąpienie posiłków z przekąskami, według firmy badawczej Hartman Group.

Jeśli jesteś jednym z tych zajęty ludzi lub kogoś, kto tylko woli przekąski do jedzenia, trzeba wybrać mądrze, jeśli chcesz utrzymać zrównoważoną dietę bez przejadania się. Oto dziewięć zaleceń dietetyków dla przekąsek pakowane przekąski: tuńczyka Sałatka ogórka kubki ogórek  „kubki ” nadziewane Sałatka z tuńczyka zrobić idealny  „posiłek przekąskę, ” mówi Jessica Levinson, autor  „52-tygodniowy posiłek Planner. ” ona kawałki ogórek poprzek w 2-calowe kawałki i zgarnie się wewnątrz, tworząc filiżankę. Levinson mashes razem osuszone, płatkowane tuńczyka z majonezem, sok z cytryny i posiekane seler, i zgarnia Sałatka z tuńczyka do kubków ogórka. Ten niedrogi przyjazny tuńczyka rozkosz pomoże Ci przekąskę drogę do spożywania co najmniej dwóch porcji owoców morza w tygodniu, co jest zalecane dla dobrego zdrowia.

Pełnoziarniste angielski Muffin

Pizzas Toby Amidor, Wall Street Journal najlepiej sprzedających autor książek kucharskich, mówi jej iść do zbilansowanej przekąskę jest pół-pszenica angielski Muffin zwieńczona łyżka sosu pomidorowego o niskiej zawartości sodu, jeden plasterki biały grzyb, 1 uncja posiekane Grillowany kurczak i łyżeczka rozdrobnione części-odtłuszczonego sera mozzarella. Ona pieczy go w piekarniku toster lub tradycyjny piec w 350 stopni F przez pięć do ośmiu minut, aż ser się roztopiony. Ta przekąska jest szczególnie dobrym rozwiązaniem dla osób chorych na cukrzycę, ponieważ zapewnia satysfakcjonujące białko i mnóstwo błonnika, z których oba mogą przyczynić się do spowolnienia codziennych skoków poziomu cukru we krwi.

Grecki jogurt i musli

Parfait Jill weisenberger, autor  „prediabetes: Kompletny przewodnik, ” mówi niskotłuszczowy grecki jogurt, jagody i musli z orzechów są świetne składniki dla typu 2 Cukrzyca zapobieganie i zarządzanie. Surowe owies w musli mają oporną skrobia, która jest trudna do strawienia, więc nie przyczynia się do poziomu cukru we krwi. Ten rodzaj skrobi jest również preferowanym pokarmem dla bakterii jelitowych, które tworzą związki promujące zdrowie, gdy fermentują odporne skrobi, Weisenberger mówi. Jednak, ona również ostrzega, że przekąski przez cały dzień może nie działać dla wszystkich chorych na cukrzycę, więc sprawdzić z dietetyka zarejestrowanych dietetyka specjalizuje się w cukrzycy dla spersonalizowanych porad dietetycznych.

Łosoś i fasola wszystko, co potrzebne do zdrowego serca przekąskę jest mały, 2-uncji torebkę łososia i puszka z fasoli, według Rosanne Rust, autor  „DASH diet for Dummies. ” opłukać ziarna pod bieżącą wodą, aby zmniejszyć sód i połączyć pół szklanki ziarna w łososia. Ta przekąska jest wysoka w błonnika rozpuszczalnego, które mogą pomóc obniżyć poziom cholesterolu we krwi, a także zapewnia mnóstwo zdrowych kwasów tłuszczowych Omega-3 z ryb. To przekąska Twoje serce i kubki smakowe pokochają.

Koktajle

Chrissy Carroll, który jest również trenerem triathlon, sugeruje potrząsanie czas przekąskę z domowym napoju Blender. Zaleca wybranie co najmniej jednej opcji z każdej z tych trzech kategorii: węglowodany (owoce i warzywa), białko (jogurt, tofu, mleko lub białko w proszku) i zdrowe tłuszcze (Chia, len, awokado lub masło orzechowe). Toss je wszystkie w mikserze i wlać mieszaninę do kubka podróży na energetyzujący przekąskę w podróży.

Samantha Cassetty, żywienia i odchudzania ekspert w Nowym Jorku, również zaleca koktajle jako sposób na spełnienie zalecanego minimum 4,5 filiżanek produktów dziennie. Miesza mieszankę mrożonych owoców i zieleni z greckiego jogurtu (lub grochu, migdałów lub białka serwatkowego w proszku), mleko i orzech lub masło z nasion. Z tych zszywki na rękę, można wzbudzać Smoothie w żadnym momencie, a także oczyścić lodówkę z zielonych, które zaczynają Wilt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *