Jak sprawić, by zdrowe zmiany w diecie trwał całe życie?

Spread the love

Może rozmoczony, gotowane Brukselka-rodzaj, który nawiedzany talerz dzieciństwa-przychodzi do głowy, gdy myślisz o zdrowym jedzeniu. A może uważasz, że będziesz musiał zrezygnować ze wszystkich swoich ulubionych pokarmów i czuć się pokonany przed wszelkimi zmianami merytorycznymi, które zamierzasz zrobić, aby stać się przyzwyczajeniem. Albo po prostu znudzi: dla Ciebie, pożywne równe Bland. Chodzi o to, eksperci mówią, istnieje wiele powodów, że najlepsze intencje nie, jeśli chodzi o utrzymanie zdrowych zmian w diecie na dłuższą metę. Ale tak jak różne odżywcze diety akcji wspólnych elementów-takich jak owoce, warzywa i zdrowe białka-aby poprawić w jaki sposób jeść ostatnie życie, eksperci doradzają zważając kilka dość uniwersalne motywy, które leżą u podstaw sukcesu i niepowodzenia.

Zrób to wygodnie

Z automatów i Fast food walczących za uwagę w świecie on-the-go, łatwo wcisnąć Slow Food do tyłu palnika. „Życie jest zajęte, a często najprostszym, najbardziej wygodny wybór żywności wygrywa. Ważne jest więc, aby zdrowy wybór był łatwy w wyborze „– mówi Armul. „Część tego robi trochę Prep żywności-tak przygotowując warzywa przed czasem, więc są one łatwe do chwycić lub dodać do kolacji w środku tygodnia. ” lub gotować kilka jaj, piersi z kurczaka, Quinoa lub brązowy ryż z wyprzedzeniem, więc masz łatwe rozruszniki posiłek w ciągu tygodnia. To zajmuje trochę pracy z góry, ale robi tak będzie płacić w diecie pobyt energii, a także większą elastyczność posiłku. Tu znajdziesz pomysły na przekąski.

Nie pozwól, aby chodzić głodny

Jeśli Twój pomysł zdrowej diety trzyma się na jedzenie tak długo, jak to możliwe, podczas gdy żołądek Growls, jesteś w rude przebudzenie. „Uczucie [jak jesteś] głoduje prowadzi do mniej zdrowych wyborów żywności-zwłaszcza tych żywności komfort wysokiej zawartości tłuszczu i cukru-a następnie również przejadanie się” Armul mówi. „Więc polecam klientom ograniczyć ich głód jedząc mniejsze posiłki konsekwentnie przez cały dzień, a następnie planuje kilka w-Between-posiłek przekąski, które mają białka i błonnika, aby pomóc utrzymać pełną.” Zapakuj zdrową przekąskę orzechów lub kawałek włóknistych owoców, jak jabłko, aby Ci przez tego popołudnia załamania, a nie płomieniowego nadwymiarowej części, co słodkie lub słone produkty przetworzone są najbliżej pod ręką.

Zrób miejsca na deser Jeśli Twoja głowa kręci się przez psychicznego walki żywności jesteś Waging z siebie, prawdopodobnie trzeba złagodzić. „Amerykański sposób ma być doskonały”, mówi Brad biskup, Asystent lekarza i założyciel Lifestyle Medicine Clinic w Pat i Jim Calhoun Cardiology Center, część UConn Health w Farmington, Connecticut. Problem z bycia perfekcjonistą, mówi, jest to, że sprawia, że ludzie bardziej prawdopodobne, aby spaść zdrowe jedzenie wagon całkowicie, gdy nieuchronnie ich dieta nie zmierzyć się. Zamiast tego, biskup zaleca, aby o małej porcji cokolwiek odpustu pragniesz codziennie. Wystarczy przeczytać etykiety i pamiętać o codziennych zaleceniach, jak nie więcej niż 6 do 12 łyżeczki cukru. Chodzi o to, by nie być nadmiernie restrykcyjnymi, ale do podjęcia wyważonego podejścia.

Ponownie wymyślić Brukselkę

Nie lubię Brukselka gotowane? „Istnieją inne opcje. Możesz mieć je pieczone lub może mieć je klon-szkliwione, „Toups mówi; Istnieje wiele sposobów na remake tego obstrzałem warzyw. Podobnie, dla wszystkich, którzy ponieśli warzywa, które sprawiają, że uszczypnąć nos, nie pomijaj grup żywności. Zamiast tego, wymyślać zdrowe żywności, aby położyć nacisk na coś, co jest prawdziwie współczesny w świecie żywienia: smak. Nie wiesz, od kogo zacząć? Weź stronę od ekspertów blogerów żywności, którzy mają tło dietetyki i wiedzieć coś lub dwa o najbardziej smaczne sposoby, aby przygotować to, co jest dobre dla Ciebie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *